Tectyl 506

روغن محافظ Tectyl 506 یک ترکیب پیشگیرانه ، در برابر خوردگی بر پایه حلال می باشد. روغن Tectyl 506 از نفوذ بسیار خوبی برخوردار است و یک لایه موم مانند پس از خشک و تبخیر شدن از خود به جا گذاشته که باعث محافظت عالی در برابر شرایط جوی ، رطوبت و خوردگی می شود.

 DATA SHEET

این روغن پوشش دهنده را یک محافظت کننده همه کاره می نامند که برای طیف گسترده ای از تجهیزات میتوان استفاده کرد. همچنین از روغن تکتایل 506 جهت نگهداری محصولات به مدت طولانی در انبارهای سرباز و سرپوشیده استفاده می شود.

مهم ترین صنایع استفاده کننده از روغن Tectyl 506 می توان به صنایع نظامی ، دریایی ، صنایع سیمان ، صنایع هوایی ، خودروسازی ، فلزکاری و صنایع برق اشاره کرد. این روغن تکتایل ، یک روغن پوشش دهنده و محافظ است که از اکسیداسیون قطعات مختلف جلوگیری به عمل می آورد.

ترکیبات خاص به کار رفته در این روغن موجب شده است روغن تکتایل 506 در محیط های داخلی و خارجی کاربردی یکسان داشته باشد.

قبل از استفاده از تکتایل 506 باید سطح فلزی که قرار است مورد حفاظت قرار گیرد ، تمیز و عاری از هرگونه زنگ زدگی و روغن باشد. هم چنین سطح فلزی باید دمایی بین 10 الی 35 درجه سانتی گراد داشته باشد. درصورتی که تکتایل 506 به دلیل سرما یا تبخیر شدن حلال غلیظ شده باشد می توانید از والوالین 150 استفاده کنید.

تکتایل 506 را می توانید از طریق پیسولت (اسپری کردن) و هم از طریق اعمال با فرچه نقاشی استفاده نمایید. در صورت داشتن قطعات بزرگ و سنگین می توان از روش قوطه ور سازی نیز استفاده نمود.

جهت خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پترو تجارت شهاب راد تماس حاصل فرمایید..